torsdag 1. desember 2011

JULEGAVER I GAMMELT BAKSTETRAU

Etter hvert som julegavene er pakket inn får de en mellomstasjon i det gamle bakstetrauet. Vi gir ikke dyre og prangende presanger til jul,men sender heller  et stort pengebeløp til Frelsesarmeen. Slik er våre venner og familie med på å bidra til at noen som virkelig trenger en presang,får det. Jeg lager mange gaver  som ikke koster all verden,men det ligger mye omtanke bak. Innpakkinga synes jeg er vel så viktig som innholdet, derfor bruker jeg mye tid på den og pynter med ulike bånd, hyssing,lakk og selvlaget pakkemerkelapper.

Lyset  har jeg pyntet selv ved å stryke serviett på et kjøpt kubbelys og pyntet med blonde,tau og en liten medaljong.
Gjør dagen lykkelig!

2 kommentarer:

Fjellets datter sa...

Så flink du er Harriet, med hjemmelagede pakkelapper...og det lyset var såå fint.
Syns det er fint av dere å gi penger til Frelsesarmeen, sånt liker vi!
Her har pakkene mellomstasjon i en gammel fiskekasse.

Kos deg med kvelden, det er vel som her blåst og regn...
Klem fra Kristin

MissMette sa...

Hei Harriet

Du har vunnet på
min giveaway :)

- send meg navn og
adresse så fort du
får det til på mail
til:

missmettes@gmail.com

Ønsker deg en fin
fredag og helg :)

- klem fra Mette