mandag 28. november 2011

MIN ADVENTSKALENDER

Jeg har ei fantastisk flott venninne som har laget adventskalender til meg.Det er  første gangen i mitt lange liv jeg har pakkekalender.Over kalenderen henger en pilekrans med en koselig til-fra lapp.På gulvet ligger ei fillerye min mor har vevd til meg.Den tar opp fargen i den lilla stolputen.

Kalenderen måtte jeg selvfølgelig  henge opp med en gang jeg fikk den.
Under kalenderen står en krakk med sølvhjerte, kongler og lys på et fat. Jeg gleder med til pakkeåpning,barnslig som jeg er.

3 kommentarer:

Fjellets datter sa...

Så heldig du er, Harriet, tenk å bli overrasket med kalender...ikke alle forunt.
Nå har jeg lagt meg til som følger...kanskje du hadde rett ang. det med følging.. det var ingen plass man kunne legge seg til...men du har lagt på bloggrollen min hele tiden iallefall.

Nyt den koselige adventsstiden

Miamor sa...

..den var bærre ækker..takk for besøk på bloggen min..ja vi halverer mye..gavene til oss selv i familien og til slekta ellers blir symbolske i år..så gir vi heller til barnehjemmet...og det finnes så mange gode formål..frelsesarmeen er et av dem...fantastisk bra å oppmuntre hverandre til å gi...det er vel dte jula handler om i bunn og grunn..god adventstid...

Anonym sa...

Hei.