mandag 26. mars 2012

Tallerkenhylle


Klaffebordet var ødelagt da vi fikk det. Nå er det reparert og malt og passer godt inn i hyttestilen vår. Under bordet ligger en gammel koffert som er flott å ha til interiørblad.Et enkelt gult lys med noen lodne påskekyllinger skaper påskestemning







I helga fikk vi tallerkenhylle opp på hytteveggen.Heldig var jeg som fikk ei gammel tallerkenhylle hos ei snill venninne. Mannen i mitt hjerte har reparert hylla og i helga kom den opp på veggen.Vi har flere gamle fat som nå kommer til sin rett. 








På kråskapet har jeg satt ei gammel mugge med noen kvister i.
De fleste eggene er malt av barnehender og hengt opp med blondebånd. 









2 kommentarer:

Hulda sa...

Så koselig på hytta! likte veldig godt både klaffebord og tallerkenhylle. :)Ikke menge dagene igjen på jobb nå, før påske. Jeg jobber to halve dager i neste uke, mandag og tirsdag. Så er det ferie. :)

Den Grønne Baljen sa...

Så koselig dere har det på hytta... kjekt at man tar vare på de gamle møblene =))
Hvis du ønsker å prøve lykken på et gavekort-ønsker jeg deg velkommen inn på bloggen min ..I morgen bør du følge med =))

ha en fin fredag

Kerstin