onsdag 1. februar 2012

VALENTINES

 snart er det Valentines  og det er koselig  å gi også mine gode venninner en oppmerksomhet, ikke bare Mannen i mitt hjerte..  Jeg har allerede startet forberedelsene og koser meg med å pakke inn små presanger som jeg pynter på ulike måter...


 Englebilder, silkebånd, fint papir og blondebånd. Ingen pakker er like,men får sitt personlig preg alt etter hvem mottakeren er.



En sann venn
betyr mer
for vår
lykke
enn tusen
fiender
for vår
ulykke.
          M.V. EBNER-ESCHENBÆCH

2 kommentarer:

Hulda sa...

Så flink du er til å markere dager! Her har vi ikke brukt å gjøre noe ekstra ut av Valentines dagen. Gavene du skal gi bort var ordentlig fint pakket inn. Nydelig med sjeselongen i bakgrunnen. Flott, gammelt bord du har fått deg også. :) God natt.

Anonym sa...

Nydelig å markere Valentines dagen på denne måten. Ikke bare en kjæreste dag, men en kjærlighetsdag der en kan gi en liten oppmerksomhet til noen man er glad i. Gleder meg til å se det gamle bordet.